قیمت تخت خواب تاشو

لیست قیمت تخت خواب تاشو

به دلیل نوسان قیمت، لیست قیمت بروز نمی باشد، جهت دریافت قیمت تماس بگیرید :

09125049548 انصاری

نمونه کارهای تخت خواب تاشو

توضیح : برخی از نمونه کارها دارای دکوراسیون کنار تخت خواب تاشو می باشد که هزینه آن قسمت بر حسب متراژ دکور محاسبه می گردد.

سوال : دلیل ارزان بودن قیمت تخت خواب تاشو شما نسبت به تخت خواب تاشو کمجا چیست ؟

جواب : ما سازنده مستقیم این تخت خواب تاشو می باشیم و به دلیل عرضه مستقیم (حذف پورسانت صاحب نمایشگاه) با قیمتی قابل رقابت محصولات خود را عرضه می نماییم.

مزایای تخت خواب تاشو

با گسترش فرهنگ آپارتمان نشینی و کوچک شدن فضای خانه ها فرهنگ استفاده بهینه از فضا نیز گسترش یافته است، یکی از این تکنولوژی های استفاده بهینه از فضا استفاده از تخت خواب تاشو می باشد.

این تخت خواب تاشو از دو جک فشاری بهره می برد که وزن تخت خواب را جهت بلند کردن و خواباندن به مقدار بسیار کمی کاهش می دهد، تخت تاشو تولید بنیامین دکور دارای قیمتی مناسب و کاربری عالی می باشد.

تخت خواب تاشو تولیدی ما از جنس MDF و هایگلاس تولید می شوند و به هیچ عنوان استفاده از نئوپان (ملامینه یا لترون) را به شما پیشنهاد نمیکنیم زیرا نئوپان دارای مقاومت کافی نبوده و به مرور زمان مشکل دار می شود اما MDF به دلیل مقاومت بالا و کیفیت عالی از این مشکل مبرا می باشد.

از جمله مزایای تخت خواب تاشو زیبایی آن می باشد به طوریکه هنگامی که قصد استفاده از آن را ندارید به دلیل استفاده از روکش هایگلاس و MDF حالت دکوری مانند به خود میگیرد و فضای خانه را زیباتر می نماید، عمق این تخت خواب تاشو معمولا 40 سانتیمتر می باشد و می توانید از آن در فضای بین ستون ها یا کنج اتاق تان استفاده نمایید تا فضای بهینه شما را نیز حفظ نماید.

تخت خواب تاشو با هزینه ای بسیار مناسب عرضه می گردد و جک های این تخت خواب دارای چند گارانتی می باشند و در صورتی که گاز جک تخلیه شود می توانید با استفاده از گارانتی به شارژ مجدد جک های تخت تاشو اقدام نمایید.

جهت سفارش تخت خواب تاشو (تخت تاشو) و دیگر محصولات بنیامین دکور با ما تماس حاصل نمایید.