خانه دنیای کوچک ما (قسمت دوم)

خانه دنیای کوچک ما (قسمت دوم)

اگر شخصا قصد رنگ آمبزی خانه تان را داربد، برای به حداقل رساندن زحمت زحماتی که برای کار می خواهید انجام دهید، بهتر است چند نکته زیر را مورد توجه قرار دهید :
‏مهمترین گام برای خلق جلوه ای بی نظبر، آماده سازی فضاست. به عنوان یک قانون کلی ، دیوارهایی که قصد رنگ کردن آنها را دارید ، باید تمیز ، خنک و مات باشد. اگر سطح مورذ نظرتان قبلآ با رنگ های روغنی براق با نیمه براق رنگ شده است، ابتدا باید آن را سمباده بزنید. سپس دیوارهای سمباده زده شده را با محلول رقیق آب و صابون بشویید و آنها را با آب تمیز آبکنی کرذه و  بگذاربد ‏تا خشک شود سپس رنگ  ‏تازه را بر روی آن ها بزنید. دیوارهایی که کنده شده و رنگ آنها ریخته شده است، حتما قبل از رنگ آمیزی با بتونه و سمباده صاف نمایید.
‏همیشه با زدن یک لایه آستری بر روی دیوار ، رنگ های سابق و بتوته کاریسابق را پوشش دهید مخصوصا اگر رنگ قبلی دیوار، رنگی تیره باشد، اگر از رنگ های پلاستیکی استفاده می کنید، حداقل چهار ساعت فاصله زمانب بین رنگ آمیزی دو لایه در نظر بگیرید و درصورت به کاربردن رنگ های روغنی، فاصله زمانی 24 ساعتع را رعایت نمایید اگر عادت به شتشوی دیوارها دارید ، بگذاربد از رنگ تازه حداقل سی روز بگذرد و سپس با مایعی رقیق دیوارها را بشویید. از رنگ ، قلمو و علتک های با کیفیت استفاده نمایید ، زیرا تهیه این مواد از هزینه شما در دراز مدت می کاهد . به تازگی رنگ های نوینی به بازار آمده اند گه بوی بد خود را از بین می برند و اگر به بوی رنگ حساسیت دارید حتما از فروشنده درخواست محلول ضد بو کنید.

جهت ساخت و سفارش کابینت چوبی با ما تماس بگیرید.

1 نظر

  1. محدثه

    لطفا تصاویر واریز را زیاد بگذرید

یک نظر بگذارید