سینک کابینت آشپزخانه بدون پنجره

آیا سینک ظرف‌شویی شما نقطه کانونی دارد؟ در اینجا 12 ایده برای ایجاد علاقه بصری وجود دارد.

قانونی گفته نشده در مورد طراحی آشپزخانه وجود دارد که سینک باید در مرکز زیر پنجره ای دارای منظره باشد. این ایده ای بسیار عالی برای فراهم نمودن نور طبیعی است، ولی اگر آشپزخانه تان پنجره نداشته باشد چه؟ خوب در اینجا فرصتی پیش می آید که از قوانین کمی شورش کنید. آشپزخانه های بدون پنجره فرصتی فراهم می آورند تا نقطه ای کانونی بالای سینک به وجود آورید، نقطه ای که کاربر دی هم باشد.

  1. آب چکان برای ظرف‌ها: آب چکان مانند تصویر، در شکل‌ها و سایزهای زیادی وجود دارد. بعلاوه، با اضافه کردن یک نقطه کانونی بالای سینک، دسترسی آسانی به ظرف‌های روزمره به وجود می آید.

سینک کابینت آشپزخانه

2. تخته سیاه: ترکیب قفسه های نمایش را با دورنمای تخته سیاه ببینید. سینک مرکز فعالیت در آشپزخانه است، پس داشتن یک تخته برای پیام برای اعضای خانواده تا با هم ارتباط برقرار کنند راه خوبی برای بهره‌وری از ترافیک مداوم است.

3. رنگی عوام پسند: افزودن مای کاشی با رنگی عوام پسند پشت سینک راهی عالی برای روشن تر نمودن آشپزخانه ای بدون پنجره است، بخصوص وقتی یخچال مانند تصویر، همرنگ این کاشی‌ها باشد.

سینک کابینت آشپزخانه

4. قفسه های شناور: قفسه های شناور حسی مدرن علاوه بر فضای انبار کافی برای ظروف شیشه ای ایجاد می کند، با این حال می توانید وسایلی را که اغلب نیازی برای استفاده روزمره ندارید آنجا روی قفسه بالایی بگذارید.

سینک کابینت آشپزخانه

5. قفسه واحد: گاهی کمترین چیز بیشترین استفاده را دارد. یک قفسه دراز نقطه کانونی خوبی فراهم می کند، بخصوص وقتی از مواد جالبی مانند چوب بازیافتی یا حتی مرمر ساخته شود. اگر قفسه حدود 18 تا 20 اینچ بالای میز کابینت نصب شود، محتویات آن برای بزرگ‌سالان بدون نیاز به چهارپایه قابل دسترسی خواهد بود.

سینک کابینت آشپزخانه

6. کابینت شیشه ای: کابینت‌های شیشه ای برای نمایش ظروف شیشه ای عالی هستند و آن‌ها را از گردوخاک و کثیفی محفوظ می دارد، ایده ای عالی برای کسانی که به این خاطر در مورد قفسه‌بندی اوپن و بدون در محتاطانه عمل می کنند.

7. آیینه: روشی عالی برای تولید نور و نقطه کانونی برای آشپزخانه های فاقد پنجره اضافه کردن آیینه بالای سینک است. آیینه با توهم فضای بزرگ و جادار را با افزودن عمق ایجاد می کند و نور ساطع شده از وسایل نورپردازی را بازتاب داده و فضا را روشن تر می کند.

کابینت آشپزخانه شیشه ای

8. تلویزیون: چطور بچه ها را وادار به شرف شستن کنید؟ شما باید تلویزیونی بالای سینک نصب کنید. اخطار: زمان شستن ظرف‌ها ممکن است بسته به برنامه های تلویزیون بیشتر شود.

کابینت آشپزخانه

9. قفسه کتاب: چه جایی بهتر از نمایش کتاب‌های آشپزی شما بالای سینک آشپزخانه؟ زمانی که در حال تمیزکاری هستید، می توانید عناوین را جستجو کنید و وعده غذایی بعدی را تصور کنید.

کابینت آشپزخانه

10. جاحوله ای: یک جاحوله ای زیر قفسه نصب کنید تا حوله های خشک کردن ظروف دکوری را نمایش دهید.

کابینت آشپزخانه

11. قفسه هایی با درهای کشویی: این ترکیبی از قفسه های شناور و پنل های کشویی است. پنل ها به قفسه ها عمق می دهند.

کابینت آشپزخانه

12. ساده بگیرید: روش‌های زیادی برای ایجاد نقطه کانونی بالای سینک فاقد پنجره است. یکی از ساده ترین روش‌ها، کاشی کردن دیوارهای پشت سینک برای سقف و خالی گذاشتن آن است. نه کابینتی، نه قفسه ای ...، شاید حلقه گلی ساده، مانند این تصویر یا قطعه ای هنری. هر تصمیمی می گیرید، زیبایی این جای خالی این است که شما می توانید نما را با تغییر مود تغییر دهید و همیشه در حال تکامل است.

منبع مقاله : Houzz

1 نظر

  1. ایده های خیلی جالب دارید جای تبریک داره موفق باشید

یک نظر بگذارید